pondělí 4. června 2018

FOLKLORNÍ FESTIVAL ŠTĚPY

To máte tak, chcete si přivydělat, tak jdete točit pivo na kulturní akci a utratíte na stáncích víc, než vyděláte :) ale já to miluju. Miluju jarmarky, miluju folklor



No nechali by jste to tam? Ornamenty jsou na tvrdých deskách, ale určitě si je okopíruji, abych mohla vybarvovat víckrát. Některé si dám do rámu na zeď.



Koupila jsem si dvě tetovačky :) Budu tetovaná



Koupila jsem si triko:



Koupila jsem tašku tureckého medu, ale přísahám, že už ho příště nekoupím :) to si raději dám ovoce.

Jinak při točení piva jsem mohla sledovat po očku kulturní program, který byl neskutečně vydařený!!!! Chtěla jsem sedět v hledišti a nasávat celé vystoupení, ale i takhle to bylo krásné a já jsem nesmírně vděčná, že jsem mohla koukat.

Fotografie mám jen z mobilu :(







2 komentáře:

  1. Keásne folkorne vecičky, tie omaľovánky sú milé a tričko je super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje srdce při pohledu na krojované plesá...♥ v sobotu jedu za mými milovanými do Lužic ♥♥♥

    OdpovědětVymazat