čtvrtek 19. dubna 2018

Andělka s růženínem

Když PAVLÍNKA vložila nové andělky, zajásala jsem. 
Jsou opět nádherné!!! 

Překrásné!!!




 Je symbolem lásky, krásy a uzdravování. Pomáhá nesmělým projevit skrývané pocity. Učí nás trpělivosti při řešení problémů. Svými měkkými vibracemi obklopuje duši. Jeho vyzařování je jako něžný dotek, pod nímž se naše srdce uvolní, získá opět důvěru a pozvolna se otevře. Rány srdce, které vznikly tvrdostí, hrubostí, odmítnutím nebo nevšímavosti našich bližních v průběhu našeho života, se pod jeho ochranou zacelí. Dává sílu odpouštět - nám samotným i ostatním a učí sebelásce.
Univerzální léčivý kámen, dodávající životní energii

Nutně jsem potřebovala Pavlínčiny zápichy do květináče:





Ptáčky mám už všude možně :) a dostala jsem i dárek: červený mák


Kytičky se teprve rozrůstají, truhlíčky jsou ještě takoví chudáčci, ale mám z nich radost




Pavlínka má zlaté ruce a její balíček je vždy nádherně a pečlivě zabalený


Pavlínko moc děkuji a už vím, že Ti 100% zase napíšu, protože vyrábíš stále nové a nové nádherné potřebné věcičky :)

Ještě jednou andělka







Žádné komentáře:

Okomentovat