čtvrtek 21. června 2018

Nové knižní a jiné přírůstky

Byla jsem si opět zabrigádničit na dvou akcích. Obě byly od půl šesté od rána, takže víkend byl náročný. Byl to opět jeden z jarmarků v Uherském Hradišti. Zatím jsem vždy utratila víc, jak vydělala :) ale tentokrát jsem se nenechala tolik unést a zagooglila a nové objevy našla na oblíbeném eshopu megaknihy kde knihy byly několikánásobně levnější. Co jsem ale neodolala, tak v jednom místním obchůdku s látkami, který byl bezkonkurenční cenově i výběrem látek, jsem koupila tři látky a kraječku



Bohužel zatím nemůžu dát kontakt, určitě se tam zastavím a zjistím, co je to přesně za obchod.

No a teď k těm knihám:
POSLEDNÍ SVEDKOVIA

válečná kniha


ŽLTÁ HVIEZDA
též válečná literatura


HODY PŮSTY MASOPUSTY

Další vydání knihy popůlární výtvarnice a etnografky Kamily Skořepové. Kniha je dělena podle ročních období, jsou zde detailně popisovány pověry, hry, obyčeje a receptury


LÁSKA NA PRVNÍ STEH

Od Ježíška jsem dostala šicí stroj, zatím jsem jen zkrátila závěsy a záclony, plánů mám milion, ale nějak není čas :(




V knize jsou i střihy



KREATIVNÍ INSPIRACE LIDOVÝM UMĚNÍM

Překrásná kniha, láska na první pohled






No a radost mi vždy udělá časopis KREATIV


1 komentář:

  1. No, jdu prozkoumat tu lásku na první steh, protože šití je moje láska a oblečení by byl vyšší level:-) No a ta poslední folklórní, wau, jdu hledat a asi pomalu sepisovat seznam Ježškovi (narozeniny už byly:-D) L.

    OdpovědětVymazat