středa 14. března 2018

Operace krčních mandlí


Před 14ti dny jsem šla na plánovanou operaci krčních mandlí. Zlobily mě už cca 13let. Neustále zahnisané, což mi hodně komplikovalo život, byla jsem ke konci už hodně unavená, bolelo to, vystřelovalo do uší a už jsem se opravdu nemohla dočkat, až budou mandle venku.

Na fotografii jsem před operací, to mi bylo ještě hej :) Nechci nikoho odrazovat, u každého je jiný průběh, ale já bývám po narkóze mimoň. Nebyla jsem schopná ani odpovídat na sms, byla jsem prostě mimo provoz a tak to pokračovalo celých 14 dní. Bolesti, dávení, neschopnost polykat, kašovitá strava, vlažná sprcha (miluju horkou koupel), vlažné pití, omezené mluvení. To mi ještě dělá pořád problémy, jak trochu mluvím, neskutečně to bolí. Ale je to čím dál lepší. Shodila jsem 10kg za což jsem ráda :) s tím jsem počítala, teď ještě udržovat si to.

No naplánovala jsem si, že když budu doma, budu uklízet, šít, věnovat se naplno dceři, ale nejde to. Tělo potřebuje odpočinek a tak mu dopřávám, co potřebuje.

Zatím je ještě brzy hodnotit, jestli jsem udělala dobře, že jsem si mandle nechala vzít, ale věřím, že to byla dobrá volba. Zánět, který se v těle drží koluje a napadá srdce a ledviny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat