pátek 5. ledna 2018

Miluju knihy

Miluju vánoce a miluju, když dostanu knihu. To je pro mě TOP dárek :)



Kniha MENGELEHO DĚVČE od Veroniky Homolové Tóthové, která se před deseti lety začala věnovat vzpomínkám lidí, kteří přežili nacistické nebo komunistické vězení, tábory a pronásledování, byla pro mě nádherným čtením, ikdyž válečné téma je děsivé. Kniha je úžasně napsaná. Popisuje Violino dětství, dospívání a následně prožitky ve čtyřech koncentračních táborech. Knihu doporučuji přečíst!!








V říjnu jsem byla na besedě s paní Věrou Sosnarovou, která přežila gulag.Vydala knihu KRVAVÉ JAHODY. Ještě jsem se nezačetla, ale přednáška byla obohacující. Mládež a děti by měly chodit povinně na její přednášky, protože dnešní děti si nedovedou ani malinko představit, jaké to bylo žít v dřívější době. Uvítala bych, kdyby si více vážily toho, co mají.




Další hniha BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM - čtivá, neskutečně drsná o skutečnostech, které prováděl "doktor" Mengele.


Rozečtenou knihu mám PODLE NÁHODNÉHO VÝBĚRU


taky úžasně čtivá a na tuhle se chystám hned po ní - PŘEŽILA JSEM HITLERA


Tu jsem si koupila sama, kdyby náhodou Ježíšek žádnou nepřinesl :)

Válečných knih jsem přečetla spoustu a nikdy mě nepřestane fascinovat tahle doba a skutečnosti, které se páchaly na nevinných lidech.

4 komentáře:

  1. Skvělý výběr. Byl jsem Mengeleho asistentem je opravdu hodně drsné čtení, zatím mě asi psychicky rozsekala nejvíc z těch, které jsem na téma holokaustu četla. jinak pro mě je knižní dárek také vždy ten nejlepší. Přeji krásnou neděli, Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, jestli můžu doporučit, tak Mengeleho děvče je zatim TOP kniha

      Vymazat
  2. Díky, milá Lucie, za tip.
    Také čtu knihy tohoto druhu,
    jsem moc ráda, že jich je k dispozici už hodně, ta doba byla příšerná, mělo by se o tom vědět!
    Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ráda čtu fakta, ale musím si dávat občas pauzu a začíst se do jiného typu knih

      Vymazat